El 17 de gener comença la 10a edició del Cicle de Músiques Tranquil·les presentant una programació amb algunes de les propostes més destacades de l’escena musical catalana. El concert amb dues formacions prometedores: A ContraBlues i La Hawha Band a la Sala Clap inaugurarà aquesta edició del cicle organitzat per la Casa de la Música de Mataró.
Enguany el cicle tindrà cinc seus: la Sala Clap, el Teatre Monumental, l’Arcàdia Cafè Cultural, l’Espai Culinari del Cafè de Mar i El Públic i aglutinarà divuit concerts, amb la participació de vint-i-tres grups o artistes. De la present edició en destaquen els ja mencionats Sílvia Pérez Cruz & Raül Fernandez Miró, A ContraBlues + La Hawha Band, la producció del Taller de Músics: La Màgia de la Veu, dirigida per Chamorro & Datzira & Fernández & Motis & Payés, l’Orchestra Fireluche, els gallegs Luar Na Lubre, Feliu Ventura, Joan Dausà, Liviana Mauretti, Pau Vallvé, Extraño Weys i Miquel Abras. La presència dels músics de la comarca també serà destacada amb la presència de Gospelsons, Paul Klason, A la Quieta Band, Jarps, Il Xef Malatesta, l’Idiota, Leds i la producció taller/espectacle ‘Allà a Mataró hi havia un tramvia…’. Dotze dels concerts estan programats per la Casa de la Música de Mataró, quatre per El Públic, dos per l’Arcàdia i dos pel Café de Mar. La programació es tancarà el 27 de març, al Clap, amb la presentació del treball de Pau Vallvé, “Pels bons dies”.
El cicle vol continuar esdevenint el millor aparador per presentar a la ciutat propostes musicals de qualitat, per a tots els públics i gustos i amb una combinació de noms coneguts, al costat d’artistes emergents.