La Iluromarxa torna el 30 de març

Text: Redacció
90

El Consorci Sanitari del Maresme impulsa la segona edició de la Iluromarxa, una caminada de marxa nòrdica solidària oberta a tota la població del Maresme, que se celebrarà el pròxim 30 de març. Després de l’èxit de la primera edició, que va comptar amb més de 400 participants, l’esdeveniment es consolida com una cita anual a la comarca, amb l’objectiu de promoure hàbits de vida saludables i donar suport a causes solidàries.

Enguany, els beneficis es destinaran novament a l’associació Proyecto Alpha, dedicada a donar suport a persones afectades per la distròfia muscular de cintures, una malaltia rara que afecta la mobilitat i la força muscular. La recaptació ajudarà a finançar la recerca i contribuir a millorar la vida de les persones afectades.

Els participants poden escollir entre un circuit familiar de 5 km pel Parc Forestal, amb un desnivell de 130 metres, i un circuit més exigent d’11 km, amb un desnivell de 311 metres. L’activitat estarà conduïda per Antonio Brieba, instructor-coach de marxa nòrdica, qui garantirà una experiència enriquidora i adaptada a tots els participants.

La marxa nòrdica és una activitat física que consisteix a caminar amb l’ajuda de bastons específics, fet que permet activar fins al 90% de la musculatura corporal. Aquesta pràctica millora la coordinació, la força, l’equilibri i la flexibilitat, a més de ser de baix impacte articular, fent-la adequada per a persones de totes les edats i condicions físiques.

Les incripcions es poden fer. al web www.iluromarxa.cat.